Andra dan i skolan =D

Allu! =D 
Idag var det andra dan iskolan så vi skulle lära känna varandre idag. Vi började 9.00 idag, och slutade 13.00. 
Våran dag bestod av att vi skulle dela in våran klass i tre grupper och idom grupperna skulle vi gör olika sammarbets övningar, sen fick vi prova ut kläder men mina byxor sitter perfekt i midjan men är för långa i bena som vanligt (suck)! Imorgon börjar jag samma tid då ska vi typ ''interjuva'' varandra och ställa massa frågor till folk och svara på frågor... =) Jag har dock inte ätit lunch dom här två dagarna då det inte har varit jätte god mat och sen har jag inte varit hungrig =P Idag dog min telefon i skolan så när jag skulle ringa mamma och säga att jag tog 13.30 bussen så hon kunde hämta mig vid kyrkan var det inte tal om.. så jag började gå så när jag hade mindre än 5km kvar kom hon, men då hade jag redan gått över 1mil så jag behöver inte motionera idag nått mer i alla fall =P 
Men nu ska jag äta snart,så ni får ha det  så bra!<3 
Hejdå!<3  
 (det går inte att ladda upp nån bild =/ )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0