Flipp! =P

Allu! =D
Nu har jag varit i Karlstad hos bror i en dag, och vet att det räknas neråt =/
Men det är bara gilla läget att snart är det slut på sommarlovet imorgon är det en vecka kvar eftersom jag börjar 22:andra, så jag fick veta innan jag åkte att det är jag och två tjejer till som sökt bygg och sen är det bara killar =P men man kan ha killkompisar också =D
Idag åkte vi in till Karlstad för att handla lite till bröllopet och till mat och sånt =)
Just nu sitter vi och väntar på att Jennie ska duscha klart så vi kan äta =P det blir hemmma gjord fiskgratäng! MUMMS! =DD
Men nu ska vi äta, så ni får ha det så bra!<3
Jag skriver så snart jag kan =)
Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0