Flopp! =P

Allu! =D
Nu har jag kommit hem igen efter en bra dag i väsby =)
När jag var i väsby åkte jag hem till Hansson först, lite senare kom Miau och så väntade vi på Anna, efter det åkte vi ner till centrum och var där ett tag, sen drog vi till bk för att käka, fast då hade Anna åkt hem. Senare på kvällen träffade vi Ellun!
Så Anna kom också så drog vi till ica för att köpa bussremsa och sen drog vi till donken där vi mötte Kajsa och några till, så var vi där ett tag, och sen gick vi till odenslundaskolan (somvanligt) där vi mötte Emmi och Joanna =D så vi satt där och snacka skit, sen drog Kajsa  och hennes kompisar för att träffa nån så vi stannade kvar och var med Emmi och Joanna tills vi åkte hem vid elva =) men jag och Hansson låg och kolla på film och snacka lite ;)<3 Så på onsdagen gick jag hem till Miau en stund för att sen dra ner till Sats och träffa Bella för att åka upp till stallet =D <3
Så nu sitter jag här hemma och tråkar och tänker på att jag faktiskt inte kommer komma till väsby mer innan skolan börjar =( men på måndag drar jag till KARLSTAD för att träffa bror! <3 jag längtar som faan!
Så min lördag kommer gå åt till att packa för packar jag på söndag kommer jag bara glömma saker för att jag är så glad =P <3
Men ni får ha det bra, jag kanske skriver ikväll igen =)
Hejdå!<3
 
 
2008 när jag och pappa gick på en skogsvandring och hittade en sten som hade tre olika mossa på sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0