Hemma själv = TRÅKIGT! =/

Allu! =D  
Idag vaknade jag 9.15 men hade satt klockan på 9.30 eftersom jag måste vänja mig att gå upp tidigt nu när skolan börjar snart! =O (lite nervöst så där=/ )
Efter att jag vaknat gick jag ut med Fixz en snabbis för att sen käka frulle =P Efter det fanns det inte så mycket att göra så  jag gick ut och fortsatte ränsa ogräs efter mamma, inte världens roligaste jobb kanske men har man tråkigt så har man.. ;) Så man får hitta på det som finns att göra, just nu sitter jag här och gör ingenting för det började regna när jag höll på där ute, men nu skiner solen, så jag ska gå ut igen, men jag kanske skriver i kväll igen om jag orkar =P
Ha det så bra!<3
Hejdå!<3
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0