Jaha, är man lat är man =P

Allu!=D 
Jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag nu, men jag har gjort massa annat och inte orkat sitta vid datan, i fredags var jag och Desirée inne i Norrtälje och kollade på bio- Cockpit så grymmt bra film! <3 
Vi kom inte hem för äns kvart i ett tror jag eftersom vi missade bussen när vi kom från bion fick vi vänta en timme ungefär på nästa buss, så vi gick runt lite där =P men det var kul! 
I helgen har jag bara jobbat på tomten och hjälpt mamma att plantera blommor! =) 
Och nu är det måndag igen och lika tråkigt men jag ska rita lite nu och kolla om jag får ihop nått roligt =P 
Imorgon kommer jag inte skriva då jag ska till VÄSBY och träffa ANNA,HANSSON och MIAU! <333 =DD 
Så jag skriver på onsdag när jag kommer hem =) 
Ni får ha det så bra! <3 
Hejdå!<3 
 
 
 
 
COCKPIT!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0