Never Close Our Eyes! <3

Allu! =
Idag vaknade jag 9.20, så jag gick upp och käka frukost för att sedan gå ut en liten prommis med Fixz =) 
Han har bårkat sen i går kväll då han fick ett jävla dampryck som bara våran hund kan få =/ men det är Fixz och skulle han inte ha dom skulle han inte var Fixz =P Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra för nått, men jag ska väl fortsätta rensa ogräs eftersom jag tycker det är så jävla kul =O (eller inte)! 
Idag har jag fetaste träningsvärken från igår, men det ända sättet att få bort det är att tråna igen, så jag ska ut och springa idag igen när mamma har kommit hem så hon kan ha Fixz =P 
Men jaag har inte så mycket mer att skriva om, så jag kanske skriver ikväll igen =)  
Ha det så bra! <3 
Hejdå!<3  
 
 
 
 
 
<Mina två låtar som jag lyssnar på om och om igen =D>
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0