SIGTUNA!! <3

Allu! =D
Sitter i båten nu och är i sigtuna =) Idag började jag nio iskolan, men min buss var sen så jag trodde jag skulle komma för sent, men som tur var han jag precis för vi började inte förren kvart över därför lärarna snackade=)
Men våran dag bestod av att vi skulle göra övningar med varandra men den här gången skulle vi vara hela klassen =P det gick så där, för vi pratar inte så mycket med varandra än men det kommer nog =) Sen började det en ny tjej i klassen idag, men hon umgås med killarna i typ tvåan och trean tror jag =P Men nu sitter jag som sagt i Sigtuna och myser för att snart gå och duscha =) Anledningen till att vi är här är för att det är Sigtuna mötet idag och vi går på det varje år, så jag kommer hem på söndag igen =) sen fick vi schemat idag också men det kommer en bild på det sen=) Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så ni får ha det så bra!<3
Så försöker jag skriva imorgon =D
Hejdå! <3
( det kommer dock inte bli några bilder eftersom jag lånar mammas dator, men det kanske kommer bilder på söndag när jag bloggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0