Söndag! =/

Allu! =D
Igår vaknade vi runt 9 så kom mormor och morfar förbi och pratade innan mys båtarna kom in, undertiden som vi stod där kom Choppe och Matilda hit då dom skulle äta middag med oss =) Så åt vi lunch och gick upp på stan efter det för att kolla på marknaden, jag köpte tre böcker ( systrar i jeans fjärde sommaren, mannen som kunde tala med hästar och medan de sov ) Så nu ska jag rensa bland mina böcker hemma =) Sen så åt vi middag runt halv sju och satt i båten och pratade och mös, vid elva åkte Choppe och Matilda hem, så vi sa hejdå till dom och gick med mormor och morfar till båten innan vi gick till vår båt och la oss för att sova =P Så imorgon är det måndag vilket jag inte längtar till för vi har fått schemat och vi börjar 8.50 varje dag vilket betyder att jag får gå upp halv sex varje dag och sitta i skolan en timme innan vi börjar (kuuuul) eller inte...
men, men sånnt är livet, nu ska jag packa ihop allt så ska vi röra oss hemmåt snart =D <3
Ni får ha det så bra!<3
Hejdå!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0