~~Cause you never were and you never will be mine~~

Allu! =D  
Idag hade vi inget vidare väder på solens och vindarnas ö =P Det regnade på morgonen och sen blev det lite uppehåll men när jag åkte till Anne-Marie så började det rega strax där efter =/ Idag kollade vi om Kamira och ''tjejen''( vet inte namnet på häten) var brunstiga men dom var inte intresserade av stackars Dibbe idag heller, så imorgon ska vi försöka igen så det blir fjärde dan på rad =P Men vi får se, vi ska i alla fall stanna tills på lördag tror jag sen ska mamma och pappa ut med båten så jaag får se om jag följer med, eller stannar hemma =P <3
Annars är det bara bra här nere, på måndag eller tisdag ska mamma följa med till Anne-Marie och rida lite =D
Men ni får ha det bra! så ska jag försöka skriva snart igen ! =D <3
Hejdå!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0