~~HOPE,LOVE,TRUST~~

Allu! =D
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men har varit hos Bullen, jag skulle egentligen vara där mån-tis men stannade till idag också =P Men snart far jag ner till Öland och hoppas på att få ha lite roligare där än vad jag har här hemma =/ <3 Jag saknar min bitches fett mycket fann måste se till at träffa dom snart!<333
Men det blir väl ett tag till dess tyvärr eftersom när dom kommer hem åker jag ivåg ='( <3
Annars har jag bara hafft tråkigt på det här sommarlovet, har i alla fall kommit in på mitt första handsval på gymnasiet! så jävla kuul! =D
Men jag ska väl försöka skriva lite mer nu =) <3
Ni får ha det så bra!<3
Hejdå!<3  
Saknar er så jävla mycket det är helt sjukt att jag äns lever forfarande!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0