LÖRDAG den 21 Juli

Allu! =D
Idag vaknade jag vid nio, av att jag hade så jävla ont i magen! =/ städade jag mitt rum, och vid elva gick jag och mamma ner till en loppis som var i närheten av oss =) så åt vi lunch och åkte och kollade på en bakluckeloppis =D
Där det var en kvinna som sålde kläder för 20kr/st och 3 för 100 kr som inte var använda vissa kläder satt till och med pris lappen kvar på  så mamma köpte en jeansklänning,en kjol och en väska, jag köpte en blus,ett linne, och två t-shirtar =P men det kommer bilder från öland  sen =) När vi kom hem åkte jag till Anne-Marie och red Lilla Du! Sen fick jag säga hejdå till honom och hoppas att han finns kvar när jag kommer i höst =/ eftersom det är några som eventuellt ska köpa honom =( 
men nu ska jag chatta med Anna, ni får ha det så bra! <3
Hejdå! <3
Världens bästa Anna ska vara hos mig nästa vecka!  <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0