~~My Heart Skips A Beat ~~

Allu! =D
Idag var jag hos Anne-Marie vid 10.00 redan för att Hovis skulle komma till hästarna =P Men hennes hovslagare bablar så mycket så det tog honom 5 timmar med en timmes fika paus att värka 5 hästar varav att han skodde två av dom =P Annars har det inte hännt nått annat =/ nnu längtar jag hem som faan sen behöver jag prata med mina bitches och det är VIKTIGT! så när ni läser det här kan ni skicka sms om ni är inloggade på skype nån gång eller ringa mig när ni är med varandra =) <3
Imorgon ska jag och mamma åka till färjestaden så jag kan shoppa lite nya kläder! =D
Just nu väntar jag på att mamma och pappa ska börja med maten för jag är mega hungrig eftersom jag inte åt lunch idag ;) <3
Men ni får ha det bra och tack för att ni läser min blogg <3
Hejdå! <3
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0