Never trust someone how lie to you,never lie to someone how trust you <3

Allu! =D
Idag haar det regnat hela dagen inte så kuul! =/ Men jag tycker regn är mysigt så jag cycklade till Anne-Marie i alla fall såfixade vi lite, och mockade boxar eftersom vi inte kunde rida eller köra idag, sen åkte vi ner till stona och gav Kamira mat, sen bar det av där ifrån till Shabliss och gav henne mat =) När vi var klara cycklade jag hem och böt kläder till torra =P Så åt vi middag och nu sitter jaaag och kollar på Sommar med Ernst =D Eller jag jag kollar ibland ;) Imorgon ska jag till Anne-Marie efter frukost och hjälpa henne, för vid två ska vi i till Borgholm och kolla lite för att sedan äta mat där inne =)
Men ni får ha det bra!<3
Hejdå! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0