Shoooo! <3

Allu! =D 
Idag vaknade jag 10.00 men hade tänkt gå upp 9.30 =P Så jag käka frukost och sen drog jag och mamma till min moster och familj för att plocka hallon och sno några blommor av henne =) Det var kul att träffa sina kusiner igen eftersom jag inte har träffat dom på hela sommaren =/ Sen kom vi hem och fixa lite på tomten och så, till middag åt vi raggmunk med fläsk! =D Sen efter det gav jag mig ut för att springa lite =) Det var skönt, nu har jag precis kommit ut från duschen och ska kolla på Allsång på Skansen nu! =D 
Så ni får ha det bra!<3 
Hejdå!<3 
 
 
P.S Kom på att jag kanske hinner träffa Hansson och Anna och komma till väsby innan jag drar till Karlstad!<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0