Sorry! <3

Allu! =D  
Vet att jag inte har skrivit på hela veckan men Anna och jag har varit hemma hos mig medans mamma och pappa var ute med båten, och jag har inte orkat uppdatera =P hela veckan har sett lika dan ut, vi har sovit, ätit badat och suttit på loppis en dag =D Annars har vi inte gjort nått annat, men idag åkte hon hem och jag kom på att jag inte kommer träffa Hansson nått på hela sommarlovet =( För hon kommer hem nästa vecka och på måndagen drar jag ner till Karlstad och slappar lite =( så jag kommer inte träffa henne ='( men Anna kan jag tärffa nästa vecka om jag vill komma till väsby nån dag, eller om någon annan vill träffa mig, så är det bara att höra av sig! <3 
Men nu ska jag ladda upp lite bilder =) <3 
Hej då! <3
 
Kärring bränna efter Loppisen =(
 
Stökigt rum =D 
 
Ltvå bilder från Veckan i alla fall =P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0