Svensk sommar (suck)

Allu! =D
Imorse åkte jag och mamma till färje staden, så jag kunde handla lite nya kläder =) Så vi var där ett bra tag, jag köpte en tröja,trosor och bh-2pack =D Men jag har även pengar kvar så kanske ska åka till centrum eller nått nån gång, annars hittar jag säkert nått när vi är ute med båten =) Vi ska ialla fall åka ut med båten nästa vecka så jag ska följa med =/ Men det kommer nog bli kul i alla fall, det jobbigste är mina katter det är ganska bökigt att ha med dom på båten men men =) Just nu sitter jag och har tråkig och chattar lite smått med Anna, men vi har inte så mycket att prata om =( Sen ska jag väl dra till Anne-MArie och rida Lilla-Du och köra Bonnie och BeBe =D
Men kanske skriver ikväll får se =P <3
Ha det bra! <3
Hejdå! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0