-

Allu! =D
Nu har jag varit ute och gått kvälls promenad med Fixz, jag har tagit det lugn för det mesta idag =)
Min dag bestod mest av promenader,leka med Fixz och kolla på tv =P Och målat så klart!
Imorgon får jag se vad jag hittar på för nått, men är det fint väder ska jag i alla fall måla klart det sista så jag och mamma kan börja måla huset när hon har semester =D
Till midsommar har vi inte bestmmt om vi ska vara hemma eller åka ut med båten, men jag hoppas på båten! Då blir det väl Sigtuna och på lördagen drar vi vl till Rosersberg, det är våran vanliga tripp till midsommar =D
Men nu ska jag spela lite =P Ha det så bra!
Hejdå! <3

 
Jag och min bästis på skolavslutningen! <3 Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0