Anna Lindahl<3

Du är det bästa som har hännt mig Anna, jag kan inte hitta en bättre kompis än dig! Jag kan inte äns tänka mig ett liv utan dig! Men jag insåg att det inte är så långt kvar tills vi faktiskt skills åt och går åt olika håll<3
Tyvärr är det så att meningen är att vi ska skilljas åt då vi väljer olika gymnasium...
Men ibland önskar jag att jag kunde gå i samma gymnasiumsom dig men jag kan inte det då jag har flyttat ifrån dig! Men jag vill att du ska veta att det bara är att ringa mig så fort du mår dåligt för jag finns där! Det spelar ingenroll om jag sover det är bara att ringa mig<3
Men det jag egentligen vill säga till dig är att du är det bästa som har hännt mig och du är endel av mitt liv och mitt hjärta! Du ska veta att när jag ser dig må dåligt gör jag också det, det är som om vi var gjorda för varandra från början! JAG ÄLSKAR DIG ANNA!<333333

 
I LOVE YOU! I ALWAYS BEE THERE WHEN YOU NEED ME!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0