Döööd! =/

Allu! =D
Idag vaknade jag 10.30 eftersom jag kom i säng 01.05 =P Igår var jag med Desirée hela kvällen, det var helt dött när vi var ute vid 21.30, alla satt och festade hemma för sig själva, sen vid 23.00 eller nått kom det upp folk till dansbanan och festade där hela natten typ =P Men det var kul igår faktiskt =)
Idag känns det som om man har varit på värsta festen och varit uppe till typ 04.00 för jag är helt jävla död och vill bara sova typ =/ Men jag ska typ vara med Desirée idag igen =D Men vi lär väl inte göra så mycket efersom båda lär vara en aning trötta =P Jag hoppas att alla andra har hafft roligt igår =D <3
Men ni får ha det bra och tack för att ni läser min blogg! =D
Hejdå! <3
 
 
Hahahahaha  xD Anna?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0