Josefin Hansson<3

Hansson du är det bästa som hännt mig jag kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Men jag insåg att det inte var långt kvar tills vi ska skilljas åt och gå olika vägar i livet!
Men jag hoppas allt går bra för dig, för du är en underbar tjej och förtjänar att må bättre än du gör! Jag vet att du mår dåligt även om du inte säger nått...
Jag vill inte äns tänka på att vi inte ska träffas på ett bra tag nu!
Men det jag vill säga med det här är att du ska veta att du kan ringa mig när du vill dygnet runt! För du stör aldrig mig det ska du veta! Jag vill även säga att du är en del av mitt hjärta och att jag älskar dig mest av allt på denna värld!<3333

 
I LOVE YOU! I ALWAYS BEE THERE WHEN YOU NEED ME! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0