this is how you remind me <3

Allu! =D
Nu har jag precis kommit hem från en lång prommis med Fixz =) Så är ganska slut =P
På vägen hem träffade jag Desirée så jag stannade och pratade lite med henne, hon ska komma hit ikväll=D
Annars har jag inte gjort nått speciellt, jag sov till 10.00 idag igen, vet inte vad som har hännt
med mig...
Jag brukar aldrig sova så länge =( Det känns bara fel att vakna så sent, för jag får alltid för mig att klockan är mindre än vad den är =/
Mamma och pappa har inte bestämmt sig än om vi ska åka ut med båten men hoppas det blir det! För jag är uttråkad av att vara hemma... <3
Men vi får se =)
Nu ska jag kolla lite på tv! Ha det bra! =D
Hejdå!<3

 
Hahaha xD Annaaaa??<3

 
Hahahha xD Haaanssonnnn?? <3

http://www.youtube.com/watch?v=Iy5UEmKGJ10 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0