Bläää

Allu! =D
Idag hade vi jobbskuggar dag i skolan, där  man skulle följa någon
en hel dag på jobbet, jag skulle följa med pappa ientligen
men det blev mammma eftersom pappa tänkte på minsäkerhet =P
Men det vara skit kuul ändå!
När vi kom hem åt vi vofflor till middag och sen
var jag ute och sprang, när jag kom in satt jeg en timme på roddmaskinen och
eftr det gjorde jag lite situps =P Måste träna inför
sommaren nu jue!
Men jag får börja cykla istället då jag har problem med mina knän så
nu har jag skit ont i knät och får se om jag kan gå imorgo =P men det
blir nog inga problem =P
Jag är ledsen att jag inte skirver mera, men ska försöka skriva vad
jag,Anna,Hansson och Mia har gjort i helgen då jag ska vara med dom =P
Men nu ska jag ta det lugnt och slappa lite för att sen gå och lägga mig =)
Hej då! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0