Dag 14 - Berätta om din familj

Allu! =) 
Min familj består av mamma,pappa och två bröder 
Min mamma heter Yvonne, min pappa heter Peter, min mellersta bror heter Christopher( Choppe) och den äldsta Alexander( Alle). 
Alle bor i Karlstad så honom träffar jag inte så offta vilket är skit jobbigt för mig =( Choppe bor i väsby men fast det är så nära träffar jag inte honom så offta heller vilket också är jobbigt =( och jag bor så klart med mamma och pappa =P Sen har jag en hund och två katter, min hund heter Fixz, min ena katt heter Fleezan och sen har vi hennes son Bamze också =) Det är min familj =) 
Heddå!<3 
 
 
Fixz <3 
 
 
Bamze som kattunge <3 
 
 
Fleezan som kattung när hon kom hem till oss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0