Dag 22 - Det värsta du varit med om

Allu! =)
Det värsta jag varit med om var nog en sommar när jag var ungefär 5 eller 6 år, och vi var ute med båten och hade semester. Jag och pappa hade precis badat och mamma satt och solade, jag tvättade av badbryggan och hade ingen flytväst på mig, när jag skulle  blöta svampen för att tvätta av badbryggan lutade jag mig lite för långt fram så jag trillade i. Innan pappa fick upp mig han jag känna botten och den där känslan jag fick då har jag än idag, jag kan tillexempel inte vara för länge under vattnet för då får jag panik, jag kan heller inte känna botten ellr sjögräs för den kännslan sitter också kvar... 
Det är nog det värsta jag någonsin varit med om <3 
Heddå!<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0