2013 invigning

Allu! =) 
Ja mitt nyår var i alla fall bra jag var i väsby och firade med Anna och Hansson :D 
Men tyvärr så blev jag sjuk under natten till nyår men valde att åka till väsby i alla fall ;) 
Men de straffas man för, nu ligger jag hemma och håller på att hosta ut mina lungor =( 
Skrattat jag så hostar jag så jag kommer få de jobbigt i skolan =( 
men vafan vad är de och gnälla över! fan de är bara ta de lungt,dricka hostmedicin och äta halstabletter ;) 
Så kommer jag nog må bra snart =D 
Jag hoppas ni har haft ett super bra nyår i alla fall! 
och en bra jul, och ett bra jullov för den delen också! =) 
Men nu ska jag kolla på film, vet inte vilken än men de blir nog bra=) 
Så ha de så bra alla ni som  läser min blogg! 
Heddå! <3
 
avslutningen i 9:an <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0