...

Allu! =) 
Egentligen hade jag inte tänkt blogga idag då jag inte orka, men eftersom jag ändå sitter och väntar på att Sammy ska logga in på skype så vi kan prata så kan jag slänga in ett inlägg :P 
Idag har jag inte gjort nått speciellt, vaknade halv elva var riktigt länge sen jag sov så länge, så var sjukt najs! 
Sen kollade jag på Harry Potter och Fenixordern, sen kom farmor och farfar hit en stund. När dom åkt hem gick jag och mamma ut på en promenad, sen gick jag upp på mitt rum sen har jag suttit här vid datan typ hela tiden var ute med Desirée en stund efter middagen, sen har jag duschat också annars har de inte hänt nått annat idag :( 
Så nu ska jag vänta vidare, så ni får ha de så bra! 
Heddå!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0