världens bästa 17år! <3333

Allu! =D 
Idag fyller världens bästa Miau 17år! 
Jag vill bara uppmärksamma hennes dag då den betyder otroligt mycket för mig! <3
Miau när vi träffades första gången trodde jag aldrig att vi skulle bli bästa vänner att du skulle bli min andra halva i mitt liv den presonen som alltid finns där för mig! 
Att det skulle vara du och jag som kunde snacka om allt och att det var du och jag som skulle bli som två syskon<3 
Men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna säga till dig vad du betyder för mig igentligen<3 
Om du bara visste det skulle livet bli lite enklare men jag kan inte beskriva det med ord så ajg hoppas du förstår det ändå! <3
Jag älskar dig min andra halva! <33333
 
Min andra hjärthalva<33
Love you girl!<3
Mycket har vi gjort som inte går att glömma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0